Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και τη προσπάθεια να απαντήσετε.

Τελικά ο fkol k4 κατάλαβε ακριβώς τι ρωτούσα. Αν εγώ κατάλαβα καλά την απάντηση
του, είναι ότι το system tray σιγά-σιγά σταματά να «φιλοξενεί» εικονίδια
εφαρμογών για διάφορους λόγους. Σε αυτά τα πλαίσια «καταργήθηκε» το εικονίδιο
του, από το system tray. Τη λύση που προτείνει δεν θέλω να τη χρησιμοποιήσω
γιατί είναι λύση ppa, δηλαδή «υπό δοκιμή» και όχι μια σταθερή λύση.

Προσωπικά αποφάσισα να παραμείνω σε LTS εκδόσεις του Ubuntu, για να έχω ένα όσο
γίνεται πιο σταθερό και απροβλημάτιστο σύστημα. Και αυτό γιατί χρησιμοποιώ το
Ubuntu σαν το κύριο λειτουργικό του συστήματος, και θα προτιμούσα να είναι και
το μόνο (σκέφτομαι σοβαρά όταν χρειαστεί να αλλάξω υπολογιστή-ελπίζω όχι
σύντομα) να τον πάρω χωρίς windows. Τώρα που χρησιμοποιούσα κάθε σταθερή έκδοση
του Ubuntu (όχι LTS), είδα το scanner μου HP Scanjet 2400 να σταματήσει να
λειτουργεί. Τώρα με την 14.04 άρχισε να ξαναλειτουργεί.

Συγγνώμη που ξέφυγα από το θέμα. Σίμο, ευχαριστώ για τη λύση που προσπάθησες να
δώσεις. Μάλλον θεωρώντας δεδομένο το ότι το system tray γίνεται «αφιλόξενο» για
τα διάφορα προγράμματα, προσπάθησες να μου εισηγηθείς πως θα ανοίγω πιο γρήγορα
το StarDict. Ευχαριστώ για την εισήγηση.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Στις 7:29 μ.μ. Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014, ο/η fkol k4 <fkoly...@gmail.com>
έγραψε:

Έχω την εντύπωση πως εδώ ο Κώστας αναφέρεται στο εικονίδιο του systray και όχι
σε αυτό της μπάρας του εκκινητή αριστερά (το μικρό εικονίδιο που εμφανιζόταν
δίπλα στην ένδειξη της ώρας).
Αν κατάλαβα σωστά λοιπόν, τότε ισχύει το εξής:
Και το Gnome αλλά και το Unity έχουν καταργήσει το πρότυπο του systray, κάτι
που σκοπεύει να κάνει και το KDE στην επόμενη έκδοσή του, οπότε οι εφαρμογές θα
πρέπει να υποστηρίξουν νεότερα πρότυπα.

Οπότε, αν το Stardict υποστηρίζει μόνο systray icons δεν θα εμφανίζεται στη
μπάρα πληροφοριών.

Για το γιατί καταργείται το systray, μπορούμε να δούμε μια αναφορά στα παρακάτω
blogposts του maintainer του kwin:
http://blog.martin-graesslin.com/blog/2014/06/where-are-my-systray-icons
http://blog.martin-graesslin.com/blog/2014/03/system-tray-in-plasma-next/

Προσωρινή λύση φαίνεται να προσφέρεται στο ubuntuforums.org στο παρακάτω ποστ:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2217458&s=67bc41e277a379a432956a895e9e3a09&p=12998232#post12998232

Να σημειώσω πως δεν χρησιμοποιώ stardict και δεν έχω δοκιμάσει τη λύση αυτή.

Στις 30 Ιουνίου 2014 - 4:06 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis
<simos.li...@googlemail.com> έγραψε: