Γεια σου Κώστα,

Βασικά είδα αυτό:
http://stardict.sourceforge.net/
και μετά αυτό:
http://en.wikipedia.org/wiki/Goldendict#Advantages_and_shortcomings

Στο ubuntu υπάρχει ήδη η έκδοση 1.5.0- οπότε ίσως να βόλευε να του
ρίξεις μια ματιά.

Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια σε τι φάση είναι το ένα ή το άλλο
project, επειδή δεν χρησιμοποιώ κανένα από αυτά
--
=Do-
N.AND

Στις 3 Ιουλίου 2014 - 6:43 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou
<kikono...@yahoo.gr> έγραψε: