Ευχαριστώ. Για το about μου το έχουν πει και αλλού ότι έχει αρκετά προσωπικό ύφος αλλά το blog έτσι και αλλιώς είναι προσωπικό. Κάτι άλλο που θα ήθελα είναι να μπορεί να διαμοιράσει καθένας το περιεχόμενο χωρίς καν να έχει την υποχρέωση να αναφέρει την πηγή αλλά δεν ξέρω ποιά άδεια είναι ιδανική γιαυτό το πράγμα. Καμια άλλη εικόνα αν έβρισκα θα την έβαζα. Νομίζω είναι και το slider που αργεί την σελίδα?