Για λογότυπο δυστυχώς είμαι τελείως άσχετος στον σχεδιασμό και καταλαβαίνετε είναι λίγο δύσκολο να το φτιάξω μόνος μου.

Μπράβο φίλε Σπύρο! Το Νο1 επιχειρηματία για τον υποβιβασμό του Ubuntu(και γενικότερα των Linux) είναι η αδυναμία του ως προς το gaming τομέα και ήρθε η ώρα να αποκτηθεί και εκεί το πλεονέκτημα συγκριτικά με το κλειστό λογισμικό. Μου αρέσει η σελίδα. Θέλει σίγουρα βελτιώσεις εμφάνισης (όπως π.χ. να δημιουργήσεις το δικό σου λογότυπο για την ιστοσελίδα σου, background κτλ.) γιατί στο μέλλον βλέπω τεράστια απήχηση και πρέπει να κρατήσεις το κοινό σου! ;)