Antón Méixome escribiu:
> Eu probeina onte
>
> Fallos así collidos ao paso.
>
>    Na instalación
>
>     - computadora (varias veces) > computador
solucionado en ubiquity moitas delas eran túas Meixome
>     - ubicación > localización, situación
solucionado en ubiquity
>     - suxirida (este xa o recordo que estaba na versión anterior) > suxerida
solucionado en ubiquity, raro porque era contribución túa
>     - a miña contrasinal (varias veces) > o meu contrasinal
solucionado en ubiquity, fallo meu
>     - lista de baixo > lista (de abaixo, seguinte ou inferior)
non a atopo en ubiquity
>     -  aparecen un montón de "páxinas de presentación"  en inglés
todo iso se meterá para a seguinte release, explicado no meu correo anterior

>  Nos menús (é dicir Gnome ?)
>     - en Lugares aparece un novo cartafol "Downloads"
Solucionado en
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/xdg-user-dirs/+pots/xdg-user-dirs/gl
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/xdg-user-dirs-gtk/+pots/xdg-user-dirs-gtk/gl

revisade plis, que hai unha que dubido.

>     - en Sistema aparece "Axuda e soporte", "Impresora predeterminada" e
> "IBUS Preferences" > Axuda e asistencia, impresora predefinida e
> Preferencias de IBUS
Explicado nun correo anterior meu, hai un bug de que non se pode
traducir e estou suscrito a el, no momento en que se poida xa me entero.

--
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com