Hallå.

Det här med att firefox bara "försvinner" har jag haft problem med sen
jag började använda kubuntu - oavsett vilken version. Har använt
flashblock hela tiden, det gör tyvärr ingen större skillnad.

Jag brukar alltid börja med att starta upp firefox, sen kraschar
firefox och då drar jag igång Opera. Har satt det i rutin.

Om någon har lösning på detta blir jag väldigt tacksam.

Mvh
Johannes