Från: ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com] För Fredrik Gustafsson
Skickat: den 23 december 2008 21:27
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: SV: evolution

On Tue, Dec 23, 2008 at 08:34:49PM +0100, mattias wrote:
> Dålig ovana av mig att aldrig förklara
> Men misstänker att filterfunktionen i senaste volution är sönder
> Skapar filter baserad på sändlista Allt är rätt den vägen
> Sen tryck er ctrl+y för att tillämpa filtret
> Inget händer

En så basal sak som filterfunktionen border absolut inte vara trasig och
speciellt inte i en stabil version som du sitter med. Felet ligger med
stor sannolikhet inte i evolution utan är istället ett användarfel.

Kan du förklara närmre hur du bär dig åt för att göra ditt filter samt
vilken version du har av evolution (och vilken processor arkitektur du
sitter på) så ska jag försöka återskapa problemet hos mig.
--
Med vänliga hälsningar
Fredrik Gustafsson