Kubuntu:

Vi är av uppfattningen att alla datoranvändare ska få arbeta i en
miljö som de själva väljer och att hämta, ändra, studera och dela med
sig av sin programvara oavsett syfte.
Förslag:
Vi är av uppfattningen att alla datoranvändare ska få arbeta i en
miljö som de själva väljer och få hämta, ändra, studera och dela med
sig av sin programvara oavsett syfte.

Som en del av vårt löfte så vill vi att Kubuntu ska fungera så bra som
möjligt för dig. Så under tiden det installeras kommer detta bildspel
att visa dig en snabbintroduktion.
Förslag:
Som en del av vårt löfte vill vi att Kubuntu ska fungera så bra som
möjligt för dig. Därför kommer detta bildspel att ge dig en
snabbintroduktion till Kubuntu medans installationen pågår.

Med hundratals speltitlar i vårat programförråd så behöver du inte
bara använda Kubuntu i ditt arbete utan även spela dina favoritspela.
Förslag:
Med hundratals speltitlar i vårat programförråd så kanr du inte bara
använda Kubuntu i ditt arbete utan även för att spela dina
favoritspel.

De arbetar med olika delar av distributionen, allt från att ge råd och
teknisk support till att hjälpa till med att promotera Kubuntu till
den breda massan.
Förslag:
De arbetar med olika delar av distributionen, allt från att ge råd och
teknisk support till att hjälpa till med att promota Kubuntu till den
breda massan.