Och där kommer smörjan som vi väntade på!

1) Ja, Breivik var/är kommunist för oss som kämpar mot främlingsfientlighet.
2) Att kränka en officiell person öppet som du gjorde genom att påstå
att det är förvirrande saker har med LoCo´t att göra.
3) Ingen tvingar dig att läsa sanningen, det finns Aftonbladet och
Expressen som är full av påhittade saker. Detta finns det
mängder av bevis för. Men återigen, att kränka mig som är officiell
person för LoCo´t öppet är att gå för långt.
4) Mitt flöde används för alla saker jag är delaktiga i, mitt företag,
mitt engagemang för LoCo´t och alla andra saker.
Mitt namn finns öppet tillgängligt på forumet, och är så förknippat med
mitt flöde på Facebook.

Men skitsamma, jag vet att ni inte bryr er ett smack om mobbningen inom
LoCo´t, och det bevisar ni båda två återigen
helt öppet!

Jag kan inte bli satt i samband med personer som hyser sådant förakt mot
sanningen eller öppet kränker officiella personer.
Så antingen är det du Johan som viker foten och avsäger dig ditt ansvar
och ni får fortsätta med mobbningen eftersom det är
helt naturligt för er, eller så tackar jag för mig för all framtid då
jag vill inte bli satt i samband med personer som mobbar!