Så ni ser alltså inget fel alls av en medlem av LoCo´t att öppet kränka
en annan medlem som även är officiell för LoCo´t?
Då är det verkligen illa ute med LoCo´t om ni anser att det är fritt
fram att öppet kränka officiella personer...

Som jag skrev tidigare, jag kan och vill verkligen inte bli förknippade
med personer som anser att mobbning (det är offret som anser och avgör
vad mobbning är vulfgar)
är helt okej. Men eftersom ni vägrar inse problematiken och du Leif
tycker det är besynnerligt att jag drar upp detta här på listan, gör så att
jag får dra detta vidare uppåt inom Canonical, då jag anser att johanre
har försuttit sin chans inom LoCo´t!

Mobbning ÄR inte okej! Men enligt er så är det så.
Sjukt, mycket sjukt enligt min mening!

Hälsningar / Best Regards
Pontus Öhman
070-3005186