Öncelikle sudoers dosyasını yedeklesem de silemiyorum. "permission
denied" hatasını alıyorum. O yüzden silmeden reinstall yapmayı
denedim, paketler indiriliyor ancak ardından şu hatayı alıyorum:

Initializing package states... Done
E: Could not open lock file /var/lib/dpkg/lock - open (13 Permission denied)
E: Unable to lock the administration directory (/var/lib/dpkg/), are you root?
a...@alea-laplop:~$

Daha önce alea kullanıcısının gruplarıyla biraz oynama yapmıştım bir
bug yüzünden güncelleme yapamadığım için. Daha sonra güncelleme
yapıldı, sonra bu sorun çıktı ortaya. Sanıyorum permission denied gibi
hatalar da bu kullanıcı grubuyla oynamamdan mütevellit.