Uygulamanız gereken adımları tek tek yazıyorum:

            * Makinenizi yeniden başlatın ve açılışta single mode ile
              açıp recovery konsola düşün.

            * passwd root komutuyla root kullanıcısı için bir parola
              belirleyin.

            * sonra makineyi normal olarak açın ve normal kullanıcınız
              ile giriş yapın.

            * terminal ekranında "su -" (tırnaklar hariç) komutunu
              vererek root olun. Bu esnada ikinci adımda belirttiğiniz
              root parolasını girin.

            * /etc/sudoers dosyasını silin

            * aptitude reinstall sudo komutu ile sudo paketini yeniden
              kurun

            * logout / login olun.

Bu adımlardan sonra herşey normal olarak çalışmalı.

Sevgiler.

Cafer Şimşek
http://cafer.org/