Merhabalar,

İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Ubutu ve xp, aynı hdd üzerinde bölümlenmiş iki ayrı diskte yüklüdür.

/boot/grub/ dizini altında *menu.lst* dosyası bulunmuyor. sanırım ubuntu
10.04 'le birlikte
yerini belirttiğiniz dizin altında bulunan *grub.cfg* dosyasına bırakmış
durumda.
Bu dosyadaki yapı da aşağıda belirttiğiniz yapıdan biraz farklı. grub.cfg
dosyasındaki
windows ile ilgili kısım söyle:

### BEGIN /etc/grub.d/30_os-prober ###
menuentry "Microsoft Windows XP Professional (on /dev/sda1)" {
    insmod ntfs
    set root='(hd0,1)'
    search --no-floppy --fs-uuid --set 00f078a2f0789f98
    drivemap -s (hd0) ${root}
    chainloader +1
}
### END /etc/grub.d/30_os-prober ###

Xp 'nin de açılabilmesi için yukarıdaki kısımda nasıl bir değişiklik yapmam
gerekir?

Teşekkür ederim.