Evet sda1 boot olarak gözüküyor ikiside aynı diskte. bu durumda grub
kendisi menüye normal eklemesi ve normal çalışması gerekiyor. Aklıma
gelen olasılıklar, blkid yanlış olabilir. windows boot bölümü bozulmuş
olabilir. blkid kontrol etmek için ubuntu konsolda sudo blkid yazıp
00f078a2f0789f98 bu numara ile aynı olup olmadığını kontrol
edebilirmisiniz.