Windows XP kurtarma konsoluna "fixmbr" komutunu vererek, mbr yi baştan
yapılandırmıştım.
Sonra Ubuntu kurulum Cd si ile de grub2 yi kurmuştum. Fakat windows'un
açılması noktasında
sonuç alamamıştım.Az önce "fixboot" diye bir komut gördüm şimdi bir de onu
deneyeyim.
Sonucu sizlerle paylaşacağım.

İlginiz için teşekkür ederim.

Levent SERT