Merhaba,

Projeksiyonu bagladiktan sonra Nvidia X Server Settings programini
kullanarak projeksiyonu ya da herhangi bir dis ekrani hizlica aktif hale
getirebilirsiniz. Kisayol tuslari var mi emin degilim.

Disardan bir ekran bagaldiktan sonra, Nvidia X Server Setting programinda
sol taraftan X Server Display Configuration'i secip Detect Displays
dugmesine tikladiginizda bagli olan tum cihazlari listeleyecektir. Aktif
hale getirmek istediginiz cihazi secip Configuration'dan TwinView'i
secebilirsiniz.

Kolayliklar diliyorum.

--
M. Emin Akşehirli