Kaayaan jiga kieu, asana lain ngan ceuk urang asing.
Tapi bisa katitenan ku urang ayeuna. Jadi ieu teh
realita. Contona dina polemik buku STS tiheula, tina
koran PR jeung Majalah Mangle. Kabeneran ku kuring
didokumentasikeun polemikna. Ti mimiti kaluar artikel,
'koreksi' eusining STS ti Kang Ajip, aya reaksi
jawaban kana eta kritik kurang leuwih asana aya 10
artikel mah. Nu katinggali, eta artikel reaksi balik
teh lolobana jiga dialog di handap tea. Teu aya hiji
oge artikel anu nolak bener-salahna kana eta koreksi
teh.

Salam,
MH

--- Rukayadi Yaya <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Urang Korea (UK), Urang Indonesia (UI), Juru
> Komentator (JK).
>
> JK : "Pagawean aranjeun hade pisan, kuring ngarasa
> puas"
> UK : "Hatur nuhun pisan, hatur nuhun, pamugi pamuji
> saderek sing janten pamecut kana gawe salajengna,
> ulah
> hilap kritik abdi pami mendak kasalahan, sakali deui
> hatur nuhun"
> UI : "Ah..henteu, henteu sae, biasa bae, tetebiheun
> kana sae mah, ulah sok muji ah, isin abdimah ari
> dipuji teh, biasa-biasa sajalah...."
>
> JK : "Pagawean aranjeun goreng, butut, jauh kahade"
> [...]

Vote for the stars of Yahoo!'s next ad campaign!
http://advision.webevents.yahoo.com/yahoo/votelifeengine/

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/0EHolB/TM