Sementawis mah cara heubeul we heula kang,
mudah-mudahan mah kapayuna tiasa langsung.

hatur nuhun
@ERN

--- kumincir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ampuuun... Kang Eko. Hampuraaaa pisaan.... rumasa
> boga pancen teu
> dipigawe, kitu tea we, api2na mah sibuk...
>
> Kumaha atuh solusina, bade tetep migunakeun cara
> heubeul, masing2 nu
> gaduh pancen ngintun2keun filena ka Kang Eko supados
> salajengna
> dimuat, atanapi kumahaw?
>
> jk

http://mail.yahoo.com

Give underprivileged students the materials they need to learn.
Bring education to life by funding a specific classroom project.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/0EHolB/TM