den anjas teh urang sunda lin?

soni+++

On Wed, 28 Sep 2005 10:59:24 +0700 (ICT)
  Cep_Runa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Lamun ieu bener enya anjas difoto tataranjang,
>edas...????
>
> Dalah dikumaha wae oge ceuk kuring mah foto nu kieu mah
>teu payus dipajangkeun/dipublikasikeun. Komo cenah dina
>judulna wae atawa nyaritakeun Nabi Adam jeung Siti hawa
>di Surga. Jiga anu apal wae jiga kumaha surga teh.
>
> Ceuk kuring mah tetep we sanajan ngadalih atas nama
>seni, mun eta seni matak ngabokbrokeun jeung ngarusak
>moral mah tetep we GORENG ngarana.
> Memang urang bebas berekspresi, mung ceuk kuring mah
>tetep aya batasan-batasanana.
> [...]

Semarakkan Ulang Tahun Kemerdekaan RI dengan mengikuti TelkomNet Netkuis 17-an
Dari 17-08-2005 s.d 17-09-2005. Dan dapatkan hadiahnya..!! hanya di
http://netkuis.telkom.net

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/Ryu7JD/LpQLAA/E2hLAA/0EHolB/TM