Eusi quran mah moal bohong nya kang Dirman, si akang
mah tos nyaksian nyalira, lain ukur beja.
Tapi sanajan kitu mungkin masih aya Yahudi nu benerna,
sahenteuna turunan Yahudi ti bangsa lain. Mudah2an
kang Dani Ahmad kalebet turunan Yahudi nu benerna,
pami leres anjeunna turunan Yahudi. Kuring kaasup nu
teu wani mere vonis awon ka kang Dani Ahmad, bisi
salah pan jadi fitnah; sedengkeun fitnah teh leuwih
kejem batan maehan. Sanajan kitu urangna nu kudu
ati-ati jeung taki-taki, ulah kabawa ku sakaba-kaba,
kaasup ku wartos nu rada ngandung propokasi.

Baktos
Jaka

=== message truncated ===