Hiksss...meuni sedih ningali runtah di Bandung bru diditu bro didieu, tetela Bandung teh beunghar ku runtah heheh (seuri maurrrr...)
Sanaos mung saukur ngumbara ka Bandung, tapi da kumaha tos kabujeng "bogoh" ka kota Bandung teh.....
Nembe ngalangkungan viaduct (piadeuk) aya spanduk nu uningana kieu : Saat ini Bandung sedang kesulitan membuang sampah, dimohon mengurangi sampah mulai dari sampah rumah tangga..... harrrrr... raraosan mah da dibumi abdi mah tos bersih. Tapi nya kitu tea sok telat nu ngakutanana...Bade dikumahakeun atuh?....da ayeunamah sagala rupi ge dibungkus ku kertas, plastik, stereoform srrd nu hese diancurkeunana.
Leuheung pami kudaun mah tiasa ancur.

Komo ningali na Kompas Jawa Barat dinten ayeuna di payuneun SDN Sukapura meuni ngagugunung... aya gambarna murid2 & guru nuju diajar bari nutupan baham & pangambung. Kacipta guru nerangkeun bari teu jelas tea...."Amak-amak hova hivuka veer hang hemavin (Anak-anak, coba dibuka peer yang kemarin)...." Hawatos kanu bade arujian moal tiasa konsen da bakating ku bau runtah.
Cik atuh...daramel naon we nya nu calik di Pemda teh?

cr

ieu aya sekadar obrolan di sebuih blog...

Masalah Sampah di Bandung

Filed under: Curhat — Budi Rahardjo @ 5:12 am
Masalah sampah yang menggunung di kota Bandung terulang kembali! Sampah menumpuk dimana-mana. (Saya tidak tampilkan fotonya karena bisa bikin mual.) Alasannya karena tidak ada tempat pembuangan sampah akhir. Lah, kok kota lain bisa? How come?
Yang saya heran adalah tidak adanya sense of crisis dari pihak-pihak yang seharusnya bertanggung jawab (baca: Pemda). Ini kan sudah hari keberapa masalah sampah belum teratasi. Ini juga bukan pertama kalinya! Apa kerja mereka? Saya tahu ini bukan pekerjaan mudah (karena kalau mudah, nenek-nenek juga bisa - atau memang seharusnya diganti oleh nenek-nenek saja?). Akan tetapi mereka dibayar untuk mengerjakan hal itu. How can they sleep at night?
Di Bandung ada ITB yang memiliki solusi tentang permasalahan sampah. Mengapa mereka tidak diajak untuk memecahkan masalah? Ah, tidak usah ITB, perguruan lain pun memiliki solusi pengolahan sampah. Coba saja hubungi mereka. Kalau saya menjadi pimpinan Pemda, saya akan siapkan uang dan outsource masalah sampah kepada siapa pun pihak yang bisa memberikan solusi. Saya hadir untuk melayani masyarakat, bukan untuk mencari dalih-dalih bahwa tidak ada tempat lah, dan seterusnya. Mengapa kota lain bisa sementara Bandung tidak? Ganti saja pimpinan kota Bandung dengan pimpinan kota lain tersebut. Keuheul pisan aing teh! (Maaf agak kasar karena sudah tidak tahan.)

Corporate culture Business culture of china Organizational culture
Organizational culture change Organizational culture assessment Jewish culture