From: mh [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, May 30, 2006 2:34 PM
To: urangsunda@yahoogroups.com
Subject: Re: [Urang Sunda] Hampura sun

Kang Acep,
Urang ngadongeng sakeudeung, ngeunaan perkara nu
katitenan ku kuring di ieu milis. Ngadongengna ku basa
Sunda we nya. Kieu cenah ieu teh, aya kahayang baraya
di ieu milis pikeun mulasara basa Sunda.

Kumaha carana mulasara basa Sunda teh? Salah sahiji
tarekahna, kujalan ngabiasakeun nuliskeun eusi hate
jeung pikiran make basa Sunda. Eusining tulisan mah,
naon wae nu dipikaresep ku urang. Rek ngadongeng
masalah sosial, sastra, budaya, pulitik, sains jeung
teknologi oge kaci pisan. Ngabodor oge kaci cenah.

Meureun ceuk legegna mah, kieu: "Urang gunakeun basa
Sunda pikeun mesek eusi dunya!"

Salam,
mh

--- Acep Suhendi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Salam
>
> Saya sengaja pakai bahasa Indonesia
> karena:
> 1. Bahasa Sunda saya kurang bagus.
> 2. Khawatir apa yang saya sampaikan
>    tidak nyambung.
>
> Mengenai suku Sunda karena saya pakai
> bahasa Indonesia tentunya sudah jelas bukan
> berarti "kaki".
>
> Saya pernah baca mengenai suku Sunda
> adalah suku yang terbesar di dunia,
> mengenai sumbernya tidak saya sebutkan
> karena saya khawatir arahnya akan dibelokkan
> dan rupanya sudah ada rekan kita yang memahaminya.

> [...]

=====
Situs: http://www.urang-sunda.or.id/
[Pupuh17, Wawacan, Roesdi Misnem, Al-Quran, Koropak]