  From: nanik dwiastuti
  To: urangsunda@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, March 21, 2007 10:18 PM
  Subject: [Urang Sunda] punten

      salam kenal semua..
  (maaf kali ini saya belum bisa menggunakan bahasa sunda sesuai dengan
peraturan milis ini)

  nama saya nanik, asal yogya, tetapi sedang bekerja di bandung
  Neupangkeun jeneungan abdi nanik, kawit ti jogya, namung nuju damel di bandung

  tepatnya di harian kompas. saya ingin belajar bahasa sunda dengan baik.
  nyaeta di harian kompas, abdi hoyong di ajar basa sunda kalawan sae

  mungkin dengan bergabung di sini saya bisa sedikit demi sedikit belajar.
terima
  ku ngiringna didieu abdi tiasa sakedik sakedikeun di ajar basa sunda hatur
nuhun....
  kasih.

  salam

  nanik