kan aya tangkal anu dihargaana per daun. sa daun sa kitu
Naha naon atuh anu di harepkeun tina salambar daun.
mun kitu ngandung khasiat obat, kaharti, najan rek samiliar oge hargana.

tapi lamun keur kasenangan hungkul mah, kalahka miceunan duit.
padahalmah tatanggana loba keneh anu miskin, loba keneh anu putus sekolah.
kapanan mendingan dipake nulungan batur.

atawa memang hatena geus paeh teu paduli kana kasusah batur.
anu penting "PUAS", bisa meuli tangkal anu keur nge-tren.
komo deui hargana sakitu ratus juta.
bisa pamer.
"Ini lho pohon yang saya beli 250.000.000,-"
bari irungna rebeh, asa pang beungharna.

On 11/19/07, MRachmat Rawyani <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> teu nalar, kasimpulanana perkara pepelakan anthurium
> (wabah gelombang cinta) brasna jadi ka perkara
> masyarakat aleman.
> Teu puguh atuh, lamun sagala fenomena di masyarakat,
> disimpulkeun sacara "negatif".
> Mitoha mang Jamal, bisnis dina widang pepelakan hias
> ieu. Nya kitu oge, aya batur sakantor sabada pangsiun,
> usaha dina widang ieu. Dua kasus anu bisnis dina
> widang ieu, lain kelas para konglomerat, komo deui eks
> bandar SDSB. Ti Baheula, majalah trubus sok
> ngabejakeun tren pepelakan anu dipisuka ku balarea.
> Kredibilitasna teruji, nginformasikeun hal-hal anu
> [...]

Kirim email ke