> From: "jaka ekalaya" <[EMAIL PROTECTED]>
> Akan halnya Pak Harto, orang yang memimpin Indonesia
> lebih dari tiga dasawarsa, sahabat saya yang
> sebenarnya lulusan sebuah perguruan tinggi Amerika,
> percaya terjadinya hal serupa. Ia yakin, angkasa
> Jakarta yang pekat digayuti awan hitam sejak Sabtu
> pekan lalu pun, tak lain dari pertanda. Ahad itu, di
> hari kematian Pak Harto, di sekeliling Jakarta dan
> Solo hujan memang mengguyur deras.

Ari di lembur kuring mah beda deui, lamun langit poek mongkleng terus  hujan
angin, gelap dar-der-dor, walungan caah, jalma-jalma teh sok ngararomong,
aya nu rek malidkeun mayit di walungan, kulantaran eta mayit teh teu
ditarima taneuh, kulantaran munjung,  jadi kudu dipalidkeun di walungan

Ah ketang, eta mah ukur kapercayaan urang lembur.

Baktos,
WALUYA

Kirim email ke