satuju bener pisan kang.. nu di anak tereeun mah lain indramayu nupuguh mah
Garut tuh... ilikan hayang jalan aspal oge hese kudu ka chevron wae heheheh
teu katampi ku jabar mah..
nu pasti bupati indramayu mah lain dianek terekeun ku jabar
manehna di anak terekeun ku golkar
pan teu calonkeun ngabaturan kang danny s juragan gupernur tea...
karunya teu jali wakil gubernur jadi pemberontok euyyy tah bupati
indramayu..
nu nyien gara2na mah golkar da' sarua basa jeung banten.golkar deui golkar
deui kaderna nu hayang misah jadi provionsi sorangan tehh
kumaha tahh... golkar euyy

AGUS PAKUSARAKAN
08128377662
www.smarthubtech.co.id-----------------------------------------------------------