Aya patarosa ti abdi anu sigana nepi ka jungkir balik oge moal tiasa
kasorang dina nmer 3, 4 sareng 5. Timana waragad kanggo ngala kakayaan alam
teh, padahal urang teh Nagara anu kapaksa nyieun RAPBN Depisit> Disinggung
Exxon.. kumaha ngambil alih proyek anu waragadna anu ratusan juta dollar.
naha pertamina anu gararoblog atanapi urang anu teu ngarots. Proyek LNG
medco di Sulawesi (Sonoro).pangaosna $ 1.2 milyard dikengengkeun ku
Mitsubishi. Gas Natuna anu ageung kandungan CO2na peryogi $ 5 Milyard Dolar
pahse-1 na. Saha nu sanggem investasi sakitu burinyaynya.

Ah gampil dibikeun wae ka pangusaha Nasional...wah..cilaka...Maranehna bakal
ngineum modal ti Bank pamarentah...enke..jeblug..terus kawas kasus
BLBI...dina proses nginjem supaya goal teh loba
KKN..kikiceupan...jst..jst...Sigana sanes dugi ka oray buluan..tapi dugi ka
urang sadayana bararotak oge...moal tiasa..........