Ah ieu mah masalahna aya di Endang Yudi..jelema sarap...Rarasaan mah..hese
dipercaya...anak buah..awewe deui..kakara rek ngasaan korma hiji..terus
"make work"...manggil Supervisor..pasualan leutik digedekeun...pasti aya
sabab dasar anu sejen...meureun...si Endang Yudi teh hayang disebut tanggung
jawab....hayang dipromosi...bersih...anti kajahatan....Naha bener hubungan
perburuhan Panca Sila teh siga keiu ? Sigana mah boa2 he..he...Endang teh
bogoh tapi ditolak...ah...suudzon..keun bae..da keuheul
ngadengana..oge..Rencang dibumi oge leuwih ngasaan sa bii orma..tapi umumna
teu kitu2 teuing hukumanna.......