kade tah tong salah
jigana nu bener kang Irpan jeung kang Reka teh keur pahereng2
padahalmah marenehna teh keur chating duaan

________________________________
Dari: Irpan rispandi <mr.rispa...@gmail.com>
Kepada: urangsunda@yahoogroups.com
Terkirim: Jumat, 23 Januari, 2009 11:25:36
Topik: Re: [Urang Sunda] Pulisi Buncir

"Berikan aku 10 pemuda, maka akan ku guncang dunia" (Ir. Soekarno)

Budak ngora tea atuh he..he..he.. .
untung jauh nya, kuring di JKT, si kang reka di KL, (geus balik can nya?).
lamun deukeut mah wah, jangan harap.
Ditangtang balap lumpat siah ku aing mah.
he..he..he.. .

Kumincir Wikidisastra wrote:

> Tenang... tenang... Paur euy ari papada ngora keneh mah, bisi bener
> gelut... Heuheuheuh.. ..
>
> On Fri, Jan 23, 2009 at 10:03 AM, Reka Bohay wrote:
>
>     Naon maksud silaing ngomong "Ooh.... pantesan pulisi beuteungna
>     buncir."
>     Naha kitu amun Buncir? Gara2 manehna korup jadi beuteungna buncir???
>     Emangna anu beuteungna gede teh korup???
>     Na ari silaing, jiga lain jelema nyakola wae, nga-generalisir anu
>     beuteungna badag.
>     Aing oge beuteungna badag, can pernah sakali2 ngadahar duit teu
>     halal siah.
> [...]

      Berbagi video sambil chatting dengan teman di Messenger. Sekarang bisa
dengan Yahoo! Messenger baru. http://id.messenger.yahoo.com

Kirim email ke