Nya meureun wawasan Pak Walikota Depok kana budaya Indo teh ngan saukur nepi
kana dahar/nginum kae leungeun katuhu...Nah anu teu aya katerangan dina eta
foto di Baliho teh aya henteu anu keur tuang/nginum nganggo leungeun kenca ?
lamun aya meureun Pak Wali teh ngajak babarengan sauynan satujuan kompak
nganggo hiji metoda keur nungtaskeun masalah.

On 1/28/09, Waluya <waluya2...@yahoo.co.id> wrote:

>   Aya surat pembaca dina Korantempo nu nanyakeun naon maksudna jeung
> manfaatna
> walikota Depok masang baliho nu eusina rahayat kudu dahar make leungeun
> katuhu? Heuheuheu, ay-aya wae, Walikota Depok siga almarhum kolot kuring
> baheula, anak-anakna kudu barang dahar make leungeun katuhu teu meunang
> make
> leungeun kenca. Sabalikna lamun asup ka WC kudu suku kenca heula nu
> ngalengkah, oge bebersih kudu make leungeun kenca. Tapi pas kaluar ti WC
> ngalengkah kudu suku katuhu .......

Nyanggakeun Surat Pembacana:

> [...]
> tertib antre lebih berarti untuk terus didengungkan. Mahal untuk
> beriklan sebesar itu, di tempat yang sestrategis itu, sehingga
> seharusnya hal yang dikampanyekan pun merupakan hal-hal yang sifatnya
> penting.
>
> Ini hanya pendapat saya. Tapi kalau saya boleh menyarankan, jangan
> buang- buang uang "if it's not worth the money". Rakyat masih banyak
> yang hidup kekurangan, dan pemerintah malah mengurusi apakah rakyatnya
> makan dan minum dengan tangan kanan. Tolonglah untuk lebih punya
> sensitivitas terhadap apa yang benar-benar dibutuhkan rakyat.

Kirim email ke