From: arif ramdlan <riframadl...@yahoo.com>
To: urangsunda@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, April 15, 2009 13:19:58
Subject: [Urang Sunda] nu mistik tina suling

salam

punten bade tataros, naha ari niup suling sunda sok nyeredet hate.
kamari nyobaan diajar niup. bisa sa utak sa eutik.
ceuk pamajikan (anu lain dilahirkeun di sunda) bet nyeblak cenah dengar nya.

pas niup nu ka sakian kalinya, budak saya umur 5 bulan ngoceak, terus panas
neupi ka peuting. ninggali saya siga nu sieun.

alhamdulillah Cageur, rada reureup panasna saanggeus di rukyah (dibacakuen al
baqoroh)

Nyungkeun bombolongan ti dulur di sunda..naha beut bisa kitu.

salam

      Get your new Email address!
Grab the Email name you&#39;ve always wanted before someone else does!