puasssssssssssssssssssssss pilih we jabeh nu kitu ... lobaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
puassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
daharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
puassssssssssssssssssssssssssss

nu milih model eko montong nyesel siahhhhhhhhhhhh
bongaan sorangan teu menang dibejaan ...

puasssssssssssssss

2009/5/25 H Surtiwa <surt...@gmail.com>

> Salah nu milih..bongan sorangan..resep ditipu.....tah ieu kaayaan
> masyarakat urang...masyarakat gering...embung mikir....

AGUS PAKUSARAKAN
+62 812 837 7662
www.garutleather.com
www.independen.wordpress.com