Abdi mah keukeuh kirang ngartos, menanam padi dalam pot teh.
Piraku sahiji Warga ngan kagungan hiji POT tiasa ngabanjel
soal produksi pangan ?
Panginten asa barabe pisan , ngurus tangkal pare satangkal ?
Nu rada lega lahanna panginten 3 atanapi 4 tangkal ?
Asa maning dianggo lahan Mawar, atanapi flambouyant.
Kapan Bumi mah pakaraganna teh sanes kanggo melak pare, tapi kekembangan ? Eta
waas satiap imah tangga boga pelak pare hiji;
emang2na hiji. adduh, malah sangeeeet teu effisienna teh.
Seueur biaya kaluar ; ari hasil mug hiji tagkal pare !?