For what its worth, I added the following to the sitemap to easily move
uploads to a different location:

  <map:components>
    <map:selectors>
        <!-- redefine request-param-regexp to add 'not-empty' -->
      <map:selector name="request-param-regexp"
src="org.apache.cocoon.selection.RegexpRequestParameterSelector">
        <pattern name="empty">^$</pattern>
        <pattern name="number">^[0-9]+$</pattern>
        <pattern name="string">^.+$</pattern>
        <pattern name="not-empty">^.+$</pattern>
      </map:selector>
    </map:selectors>

  </map:components>

  <map:resources>
    <map:resource name="save-upload">
      <map:select type="request-param-regexp">
        <map:parameter name="parameter-name" value="{request-param}" />

        <map:when test="not-empty">
          <map:act type="source-action" src="upload://{request-param}">
            <map:parameter name="action" value="copy" />
            <map:parameter name="dest" value="{upload-dir}" />

            <map:generate src="cocoon:/{continue-uri}" />
            <map:serialize type="xml" />

          </map:act>
        </map:when>

        <map:otherwise>
          <map:generate src="cocoon:/{continue-uri}" />
          <map:serialize type="xml" />
        </map:otherwise>
      </map:select>
    </map:resource>
  </map:resources>

And you can call it like this:

        <map:call resource="save-upload">
          <map:parameter name="request-param" value="my-upload" />
          <map:parameter name="upload-dir" value="{global:uploadDir}" />
          <map:parameter name="continue-uri"
value="cocoon://upload-done.html" />
        </map:call>

Kind regards,
Geert

Drs. G.P.H. Josten
Consultant

Daidalos BV
Source of Innovation
Hoekeindsehof 1-4
2665  JZ  Bleiswijk
Tel.: +31 (0) 10 850 1200
Fax: +31 (0) 10 850 1199
www.daidalos.nl
KvK 27164984

De informatie - verzonden in of met dit emailbericht - is afkomstig van
Daidalos BV en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit
bericht onbedoeld hebt ontvangen, verzoeken wij u het te verwijderen. Aan dit
bericht kunnen geen rechten worden ontleend.