Van: Jozef Dropco [mailto:jozef.dro...@gmail.com]
Verzonden: donderdag 22 april 2010 11:50
Aan: MyFaces Discussion
Onderwerp: [Trinidad]ChartDrillDownListener

I have following problem that I cant solve. I get strange exception.

Caused by: javax.el.PropertyNotFoundException: /manager/overview.xhtml
@197,147 chartDrillDownListener="#{facilityOverview.drillDown}":
Property 'drillDown' not found on type beans.overview.FacilityOverviewBean

but in facilityOverviewBean I have it.

faces-config.xml
<managed-bean>
<managed-bean-name>facilityOverview</managed-bean-name>
<managed-bean-class>beans.overview.FacilityOverviewBean</managed-bean-class>
<managed-bean-scope>session</managed-bean-scope>
</managed-bean>

facilityoverviewBean
public class facilityoverviewBean implements Serializable{ ...
public void drillDown(ChartDrillDownEvent event) {
       System.out.println(event.getSource());

configuration: trinidad 1.2.13, JSF1.2, tomcat

Whats wrong? Please help.
Jozef

Disclaimer: Op deze e-mail is de wet van 13 juni 2005 over het vertrouwelijke
karakter van elektronische communicatie van toepassing. De tekst van het
betrokken artikel kun je op onze website consulteren.
http://www.provant.be/provant_disclaimer.jsp