Hallo Cor,ik deed enige tijd geleden een unsubscribe. Maar krijg nog steeds
post van je.Kan je mij uit je database halen?Overigens: ik probeerde de
nieuwste libreoffice te downloaden, daarna te openen, maar dat ging fout.Dus,
ik heb absoluut waardering voor jullie, maar wil even niet.met vriendelijke
groeten,Peter van Summeren