Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef Anton Doove:

*Beste Mensen.* Wegens gebrek aan ruimte op Partitie C met momenteel
793 MB,kan ik *geen* nieuwe update van Libre Office downloaden.

Op maandag 9 januari 2012 23:00 schreef Anton Doove:

Partitie C heeft van de 48,8 GB nog  1,37 GB beschikbaar.
Partitie D heeft van de 29,2 GB nog 28,5  GB beschikbaar.
Partitie E heeft van de 29,2 GB nog 26,9  GB beschikbaar.
Partitie F heeft van de 41,6 GB nog   6,19 GB beschikbaar en dat is bij mij ook
de Backup-partitie.

Hallo Anton,

Is dat nu allemaal vol?
Probeer eens schijfopruiming: http://support.microsoft.com/kb/310312/nl
Ik heb wel eens 55 GB aan tijdelijke bestanden bij iemand aangetroffen...

Alex.