Mijn probleem is net het tegengestelde. Als ik er per ongeluk twee of drie
mintekens in zet, komt er een paginabrede lijn die me de grootste moeite
kost hem weg te krijgen. Kan iemand mij zeggen hoe ik zo'n ding weg krijg
zonder minimaal een alinea uit mijn manuscript te hoeven poetsen?

Nieuwenhuizen
2013-08-30

Nieuwenhuizen
2013-mm-dd  T  CET