Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Jk Nieuwenhuizen:

Mijn probleem blijkt nog ernstiger te zijn dat ik dacht. Ik moet iets
maken met tekeningen tussen de tekst, en er zijn vele redenen waarom
ik de Engelse Versie prefereer boven alle andere, mits ik de
Amerikanen kan overtuigen dat, als ze pretenderen een internationaal
stuk te maken, zullen moeten over gaan op SI eenheden en ISO datum.

De Nederlandstalige versie kun je omschakelen naar het Engels,
via Extra, Opties, Taalinstellingen, Talen, Gebruikersinterface.

Alex.