Hi Dick

Als je toch een taal_nudist bent (of is het taal_purist). Je begint met
vak-jargon. Dat is niet juist, het is jargon of vaktaal :-)

Je schrijft dat omnivoor, vreemdganger betekent, maar volg mij betekent dit
alleseter.

Maar goed, over die combo-box. Ik vind combo-veld of combi-veld ook niet zo
geweldig. Is keuzelijst niet gewoon duidelijk? Of anders lijst-veld of
lijst-vak. In LibreOffice heet het trouwens Geldigheid, maar ik weet niet
of dit zo'n duidelijke naam is.

Gr, Kees