Kees,
Bedankt voor de bijdrage!

Samenvattend:
Er bestaan velden waar iets ingetoetst kan worden:

*a*) zonder pijltje V ernaast
a1) *Invoer* veld

*b*) met pijltje V ernaast; iets in het veld toetsen toont gelijk een deel
van een lijst die met die teken(s) beginnen
b1) *Keuze* veld (alleen een item uit de aangeboden lijst kiezen)
b2) *Combi* veld (óf uit de lijst kiezen óf zelf wat intikken)

Commentaar wordt op prijs gesteld!
Ik ga de Wiki-pagina LibreOffice Velden in klad opbouwen.

Dick