Beste Tim,

Tim Bosch wrote on 30-05-15 16:34:
> Goedemiddag,Sinds een paar maanden gebruik ik libreoffice zonder
> problemen. Totdat een week of twee/drie geleden opeens alle bestanden
> crashen bij het openen. [....]

Dergelijke problemen komen heelbijna altijd door een probleem in je
gebruikersprofiel van LibreOffice.
Op de wiki staat wat dat is en wat je eraan kunt doen:
 https://wiki.documentfoundation.org/UserProfile/nl

Zijn er nog meer vragen: mail dan gerust weer hier!

(Maar hou er rekening mee dat je niet met dit mailadres bij de lijst
bent aangemeld - je mail komt dus in de wachtrij voor handmatige
goedkeuring voor doorlaten naar de lijst...) *

vr groeten,
Cor

*) zie
https://wiki.documentfoundation.org/Main_Page/nl#Nederlandstalige_maillijsten

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6