Hallo allen,

Ik heb net een spreadsheet met staafdiagrammen geëxporteerd als PDF-bestand
(zoals ik iedere maand doe).
Alle kleuren zijn verdwenen en de staven staan helemaal scheef. Dit gebeurde in
LibreOffice  5.0.3.2 onder Windows 10.

Ik heb het programma daarna verwijderd en de versie 5.0.1.2 geïnstalleerd en
vervolgens de spreadsheet opnieuw geëxporteerd.
Nu zijn alle diagrammen precies zoals ze in de spreadsheet staan!??

Iemand een idee wat de fout kan zijn?

Groeten,
Gerrit.

                Dit e-mailbericht is verzonden vanaf een virusvrije computer
die wordt beschermd door Avast. www.avast.com