Hubertus wrote on 04-12-15 07:42:

> Blijkbaar komen er de laatste tijd veel vragen binnen omtrent zaken die
> in LO 5 niet goed werken.
> Niet zelden blijkt dat de gebruikers met Windows 10 werken.

Klopt.

> Vraag is dus of de problemen bij LO 5 te zoeken zijn dan wel bij Windows
> 10...
> Het zou me niet verbazen dat minstens een deel ervan bij Windows te
> vinden is....

Misschien. Het zou kunnen zijn dat bepaalde drivers bij Windows10 niet
OK zijn icm OpenGL. Maar dat is speculatief.

> Misschien toch maar beter de LO4 installeren ?

De printproblemen zijn te voorkomen door OpenGL uit te zetten - zie de
andere mails. Dus ik zou zeggen: hoeft niet.
En je kunt altijd meerdere versies naast elkaar zetten:
 https://wiki.documentfoundation.org/Installing_in_parallel/nl

veel groet,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6