Rob,

>Helaas, dit werkt niet...

Dan kan ik je hoogstens helpen aan source code pointers en/of suggereren dat je
een enhancement request bij de bug reports aanmaakt (mag je mij in cc zetten).
Misschien kan ik tijd maken weer eens in de label-code te kijken of ook images
mogelijk zijn te maken (het is jaren terug dat ik daar wat aan aanpaste).

Winfried