Ik heb het ook even op de engelse Ask.libreoffice nagevraagd
(https://ask.libreoffice.org/en/question/146986/printing-images-from-database-on-writer-labels/)
  en het is al heel lang een wens om afbeeldingen uit databases via mailmerge
af te laten drukken. Ik zal vanavond even kijken of zo'n  requests bestaat....
zou gaaf zijn als je dit zou kunnen oplossen,

Maar ondertussen.... weet jij misschien welk windows programma makkelijk labels
kan printen en dus ook blobs en/of gelinkte afbeeldingen kan printen?
Ik zag al verwijzingen staan naar Pentaho en JasperReports, of anders moet ik
weer terug naar MS-Access.

Groet,
Rob