Sorry Joe for having called you John.

-----Mensagem original-----
De: Manuel Barros [mailto:cruzbar...@gmail.com]
Enviada: segunda-feira, 5 de Abril de 2010 20:34
Para: 'users@openoffice.org'; 'joseph.con...@comcast.net'
Assunto: RE: [users] Water Marks

Many thanks for your answer, John. Please let me explain a little more:
I Have a color image full page and I want to revert it on Water mark.
Nothing happens when I follow your suggestion. May be I am not doing it
right...
Regards Manuel
Lisbon, Portugal

Ao reencaminhar esta mensagem, por favor:

1. Apague o meu e-mail e o meu nome.
2. Apague também os endereços dos amigos antes de reenviar.
3. Encaminhe como cópia oculta (Bcc) aos SEUS destinatários.
Agindo sempre assim dificultaremos a disseminação de vírus, spams e banners