Francis,

The weird thing is, I.E doesn't open even login screen on my Windows. It simply
give me the message, which follow below, on top left corner, maybe on Windows
10 I.E works properly.
I'll test a bit more in details in Edge Browser, since I.E will be out of
support soon, I guess it will.

Thanks

--
Miguel Moreira
Gerente

Aviso: Esta mensagem é destinada exclusivamente para a(s) pessoa(s) a quem é
dirigida, podendo conter informação sigilosa e legalmente protegida. O uso
impróprio será tratado conforme as normas da empresa e a legislação em vigor.
Caso não seja o destinatário, favor notificar o remetente, ficando proibidas a
utilização, divulgação, cópia e distribuição.
  Em Quarta, Dezembro 12, 2018 19:14 -02, "Francis Lachapelle"
(flachape...@inverse.ca) <users@sogo.nu> escreveu:> On Dec 12, 2018, at 3:42
PM, Miguel Mucio Santos Moreira (mig...@prodemge.gov.br) <users@sogo.nu> wrote:

> However my machine is Windows 7 64 bits, maybe this is the problem.
> I asked another person to check in Microsoft Edge on Windows 10 and it worked
> but it seems a bit slow to open screen after login process.

The best you can do is disable the animations in user's preferences. It won't
make IE as fast as Chrome or FF though.

Francis
--
users@sogo.nu