N started young Tam Lin, Says, 'Lady, thou's pu' nae mae. 6. 'Why pu's
thou the rose, Janet, And why breaks thou the wand? Or why comes thou to
Carterhaugh Withoutten my command?' 7. 'Carterhaugh, it is my ain, My
daddie gave it me; I'll come and gang by Carterhaugh, And ask nae leave
at thee.' ... ... ... 8. Janet has kilted her green kirtle A little
aboon her knee, And she has snooded her yellow hair A little aboon her
bree, And she is to her father's ha', As fast as she can hie. 9. Four
and twenty ladies fair Were playing at the ba', And out then cam' the
fair Janet, Ance the flower amang them a'. 10. Four and twenty ladies
fair Were playing at the chess, And out then cam' the fair Janet, As
green as onie glass. 11. Out then spak an auld grey knight, Lay o'er the
castle wa', And says, 'Alas, fair Janet, for thee But we'll be blamed
a'.' 12. 'Haud your tongue, ye auld fac'd knight, Some ill death may ye
die! Father my bairn on whom I will, I'll father nane on thee.' 13. Out
then spak her father dear, And he spak meek and mild; 'And ever alas,
sweet Janet,' he says, 'I think thou gaes wi' child.' 14. 'If that I gae
wi' child, father, Mysel' maun bear the blame; There's ne'er a laird
about your ha' Shall get the bairn's n

<<inline: ipoh.jpg>>