VAART-bericht van: "E. van Dam" <[email protected]>
Uuuuhh varen is een hobby en afschrijving is voor mietjes?? Ik snap het ook niet.... Met vriendelijke groet, Eric van Dam > VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]> > > > Hallo Allemaal, > > Als er zoveel handel is waaroom brengen wij het dan nog steeds voor > niets weg? > > Groetjes, Jan Suijkerbuijk > > >> VAART-bericht van: henriette <[email protected]> >> >> De vraag naar zeetransport is zo gestegen, dat rederijen met een >> tekort zitten aan zeecontainers. Er zijn nu wereldwijd twee miljoen >> containers te weinig. Het tekort kan volgens maritiem marktonderzoeker >> Dynamar nadelig zijn voor het verdere herstel van de wereldhandel. >> [...] >> > <http://www.logistiek.nl/distributie/multimodaal-transport/nid10320-onverwac > ht-groot-tekort-aan-zeecontainers-.html> >> >> ------- >> >> Henriette > > * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
